Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Miesiac temu zakupilam towar z Allegro Pay, mialam problem z dokonaniem platnosci, ciagle byla w toku, wiec postanowiłam anulowac zakup i sprobowac ponownie. Za drugim razem sie udalo szybko bez problemow. Ale teraz w zakladce Allegro Pay widnieje informacja jakobym zakupila dwa te same przedmioty i za dwa mam zaplacic. Towaroczywiscie otrzymalam jeden. Co w tej sytuacji mam zrobić?
@agafia_89 Jeżeli nie było płatności to nie ma co spłacać, wszystko powinno być w panelu Allegro Pay, ale wyjaśnij tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=71f555ff-e040-42b3-a55b-d46b7fc1d3cc
@agafia_89 Czy w sprawie zwrotu kontaktowałaś się bezpośrednio ze sprzedającym? Zgodnie z zasadami sprzedający powinien zlecić zwrot środków w przeciągu 14 dni od anulowania zamówienia, ale nie widzę takiego zlecenia w naszym systemie.
Generalnie, jeśli zwrócisz lub anulujesz zakup opłacony z Allegro Pay, środki zwrócone przez sprzedającego przez Allegro Finanse zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze. Jednak tak jak wspomniałam wcześniej nie widzę, aby sprzedający w ogóle zlecił zwrot w naszym systemie.
Nie. Nie kontaktowalam sie ze sprzedającym. Mam to zrobic teraz?
@agafia_89 Tak, a jeśli nie będziesz mogła nawiązać z nim kontaktu napisz tutaj proszę ponownie, pomożemy.
Dziękuję bardzo, napisałam już wiadomość. Czekam na odzew. Pozdrawiam