Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
30 grudnia 2024 wysłałam pocztą na konto PayU.S.A. allegro 466,99, które mieli przekazać na konto BronPL i nie ma ani pieniędzy ani zamówienia. A mam dowód wpłaty. Małgorzata [edycja]
@Client:46401585 Najpewniej przelew został źle zatytułowany i nie został rozliczony.
W takim wypadku udaj się do placówki w której zleciłaś wpłatę - środki powinny tam wrócić i będziesz mieć możliwość ich odbioru.
Plac online unikniesz bledow
wpisywanie numerów kont z ręki i potem kto inny je przepisuje - to prowadzi do błędów
@Client:46401585 pytanie z skąd miałaś dane do przelewu i czy poprawnie zostały przepisane/wprowadzone z formularza przelewu tradycyjnego.
@Client:46401585 zamówienie zostało anulowane, ponieważ przelew nie dotarł, powinnaś otrzymać wiadomość e-mail od operatora płatności z prośbą o podanie danych do zwrotu.
Sprawdź to proszę, jeśli nie znajdziesz e-maila, skontaktuj się proszę za pomocą formularza, Doradca skonsultuje to z operatorem.