anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak mam odzyskać pieniądze od PAYUS.A.allegro

Client:46401585
#1 Nowicjusz#

30 grudnia 2024 wysłałam pocztą na konto PayU.S.A. allegro 466,99, które mieli przekazać na konto BronPL i nie ma ani pieniędzy ani zamówienia. A mam dowód wpłaty. Małgorzata [edycja] 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:46401585 Najpewniej przelew został źle zatytułowany i nie został rozliczony.

W takim wypadku udaj się do placówki w której zleciłaś wpłatę - środki powinny tam wrócić i będziesz mieć możliwość ich odbioru.

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

Plac online unikniesz bledow

wpisywanie numerów kont z ręki i potem kto inny je przepisuje - to prowadzi do błędów 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:46401585 pytanie z skąd miałaś dane do przelewu i czy poprawnie zostały przepisane/wprowadzone z formularza przelewu tradycyjnego.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:46401585 zamówienie zostało anulowane, ponieważ przelew nie dotarł, powinnaś otrzymać wiadomość e-mail od operatora płatności z prośbą o podanie danych do zwrotu. 
Sprawdź to proszę, jeśli nie znajdziesz e-maila, skontaktuj się proszę za pomocą formularza, Doradca skonsultuje to z operatorem. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów