Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! Sprzedałam przedmioty na licytacji, niestety nie mogę wypłacić otrzymanych pieniędzy z konta allegro, bo allegro życzy sobie aby konto bankowe do wypłat było na moje dane. Niestety nie posiadam konta bankowego i chciałam skorzystać z konta bankowego męża. Niestety, zostało to odrzucone. Czy jest jakaś możliwość odzyskania pieniędzy? Jeśli nie, będę zmuszona skorzystać z usług rzecznika praw konsumenta, który sprawdzi czy taka praktyka jest legalna, a następnie skierować sprawę do sądu. Wolałabym jednak tego uniknąć.
@evel__93 Cześć. Przykro mi, ale nie ma możliwości zlecenia przelewu na inny numer rachunku bankowego niż Twój. Nie ma też opcji wypłaty środków przekazem pocztowym.
Dziękuję za odpowiedź. W takim razie od razu kieruję sprawę do rzecznika praw konsumenta. To niedopuszczalne, abym nie mogła odzyskać swoich pieniędzy.
@evel__93 Nic ni zrobisz wyłączyli taką możliwość, było do niedawna na koncie zwykłym dopisać małżonka, komu to przeszkadzało.
No trudno. W takim razie, jeśli zajdzie potrzeba- skieruję sprawę do sądu. Dzięki za odpowiedź.
@evel__93 Serio chce Ci się łazić po sądach i marnować rok/dwa bez jakiejkolwiek pewności co do wyniku sprawy zamiast po prostu założyć sobie konto i wypłacić pieniądze?
Jeśli zdecydujesz się pójść do sądu to nie zapomnij dać tu znać jaki będzie wynik sprawy.
Oczywiście, że mi się nie chce. Ale skoro jestem zmuszona to zrobić, by walczyć o swoje, to to zrobię.
@evel__93 Zakładając konto na Allegro i wystawiając przedmiot na sprzedaż zaakceptowałaś regulamin Allegro. Na jakiej podstawie chcesz wnieść sprawę do sądu?
Gdy wystawiałam przedmiot na allegro możliwa była jeszcze wtedy wypłata na konto małżonka. Potem im się odwidziało. A o ocenę tego czy mam podstawy, by wnieść sprawę do sądu poproszę rzecznika praw konsumenta. Według mnie podstawy do tego powinny się znaleźć, bo jak to możliwe, że nie mam możliwość podjęcia środków, które mi się należą?
„Gdy wystawiałam przedmiot na allegro możliwa była jeszcze wtedy wypłata na konto małżonka”
Nieprawda - to nigdy nie było możliwe. Dane konta allegro i konta bankowego muszą być zgodne.
„Nie chcę mieć konta bankowego i powinnam mieć do tego prawo”
Oczywiście masz prawo nie posiadać konta bankowego - tylko jaki to ma związek z czymkolwiek? Przeczytałaś regulamin allegro?
@komis-bell możemy się kłócić, ale jestem pewna w 100%, że była taka możliwość, aby wypłacić pieniądze na konto małżonka i dało się bez problemu.
Ależ to nie prawda. Mój mąż przez dłuższy czas wypłacał na moje prywatne konto, chodź konto allegro było jego. Jeszcze z rok temu, może ciut więcej potwierdzaliśmy takie konto przy pomocy moderatorek. Musiał mnie dodać do swojego konta jako współmałżonka i mógł wypłacać na moje...
U mnie niestety odmawiają wypłaty. Zaświadczenie wydane z banku za które musiałam zapłacić nie przechodzi. Dziwi mnie to że jestem właścicielem konta allegro i chce przelać na nasze wspólne konto bankowe i odmawiają. Chore. Niestety nie mogę dodać męża do konta allegro.
Ale możesz być współwłaścicielem konta bankowego?
@ReniaTro Pełnomocnik to nie to samo co współwłaściciel.
Myślę że taniej bedzie założyć sobie konto bankowe w którymkolwiek banku, przeprowadzić procedurę weryfikacji i wypłaty. A potem konto można zamknąć, albo korzystać, przyda sie.
@br. Dziękuję za radę, jest dobra- ale nie skorzystam. Nie chcę mieć konta bankowego i powinnam mieć do tego prawo. 😉
Dla wszystkich zainteresowanych: Znalazło się rozwiązanie.
Nagle okazuje się, że jednak to możliwe.
Trzeba tylko rozwiązać konto w allegro, a następnie środki na nim znajdujące się zostaną przekazane na dowolny, wskazany numer konta bankowego. Co prawda okres wypowiedzenia trwa do 60 dni, no ale jak widać - da się. Pozdrawiam!
Właśnie mam ten sam problem. Czy udało się wypłacić swoje pieniądze rozwiązując z nimi konto? Jestem pełnomocnikiem konta męża mam do niego pełny dostęp. Moje pobory tam wpływają, mam kartę bankomatową a mimo to nie chcą mi oddać moich 1200 zł za sprzedaż.
@ReniaTro z tego co widzę, w korespondencji mailowej otrzymałaś już niezbędne informacje od naszej konsultantki.
Nie jest to prosta sprawa, gdyż nie zależy ona od nas, tylko od operatora płatności, który na taką operację musi wyrazić zgodę.
W momencie, gdy klient wypowie umowę na koncie, poprosimy o deklarację rachunku, na który mamy wykonać jednorazową wypłatę. Następnie konsultujemy tę kwestię z operatorem PayU, zaznaczając, że klient nie posiada rachunku, którego jest właścicielem - operator zweryfikuje zgłoszenie i wyda decyzję dotyczącą realizacji takiej wypłaty.