Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!
Potrzebuję porady, bo już zgłupiałem totalnie...
Wczoraj chcąc zapłacić kartą Allegro Pay w internecie potrzebowałem jej pełnych danych. Niestety, nie mogłem przypomnieć sobie kodu dostępu, wpisałem trzykrotnie niewłaściwy i zablokowałem dostęp do danych karty.
Skontaktowałem się od razu przez formularz i dostałem odpowiedź, że można to rozwiązać telefonicznie i umówiłem się na rozmowę dziś rano.
Dziś rano o g. 9:30 zadzwoniła konsultantka, zweryfikowała mnie pozytywnie i powiedziała, że zresetowała kod i za kilka chwil będę mógł ponownie go nadać w aplikacji.
I teraz - albo ja jestem głupi i ślepy, albo nic takiego się nie wydarzyło... W aplikacji nigdzie nie widzę opcji nadania kodu, a próba zobaczenia danych karty nadal kończy się informacją o blokadzie. Napisałem po godzinie kolejny ticket i od ponad 4h zostaję bez odpowiedzi...
Z góry dziękuję za wskazówki
Nieoczekiwanie pomoc przyszła nagle z samego Allegro. Może to komuś pomoże na przyszłość.
Jeśli po zresetowaniu przez konsultanta/konsultantkę kodu dostępu nadal go nie możecie nadać, to należy odinstalować aplikację, ponownie ją zainstalować i po zalogowaniu w panelu karty będzie możliwość ustalenia nowego kodu.
Dziękuję za pomoc pani na infolinii allegro. Wszystko działa jak należy.
W regulaminie jest napisane że odblokuje się po 24godz., po północy.
tak, ale dotyczy to kodu PIN, nie kodu dostępu. Kod dostępu można zresetować tylko na infolinii allegro.