Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@iwona17_05 Po anulowaniu zakupu, jeżeli nie został on przez Ciebie spłacony, pieniądze wracają do Allegro Pay. Sprzedawca powinien je zwrócić niezwłocznie, najpóźniej w czasie 14 dni. Jeżeli zakup został już przez Ciebie spłacony, a sprzedawca potem odda wpłatę, powstanie nadpłata, którą Allegro Pay zwróci Ci na konto.
Zwroty i reklamacje zakupów z Allegro Pay przebiegają zgodnie z zasadami obowiązującymi na Allegro.
Jeśli zwrócisz lub anulujesz zakup opłacony z Allegro Pay – środki zwrócone przez sprzedającego przez Allegro Finanse zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze.
Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:
Jeśli środki nie wpłyną w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie. Aby Ci to umożliwić, zmienimy Twój harmonogram spłat. Nie poniesiesz z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zaktualizowany harmonogram znajdziesz w Twoim panelu Allegro Pay.
Jeżeli sprzedający zwróci środki przez Allegro Finanse po tym, jak już spłacisz zakupy – zwrócimy Ci nadpłaconą kwotę. Otrzymasz przelew na rachunek bankowy, z którego zakupy zostały opłacone. Jeśli nie będzie to możliwe – skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić sposób zwrotu środków.
Jeżeli masz problem ze zwrotem nadpłaty, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=8612321a-8c9e-446a-abd0-49c4b12e9391&subjectId=54fc89e8-5...