Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Podczas ostatniej awarii allegro pay anulowalem zakup ponieważ nie mogłem go opłacić i kupiłem ponownie,po kilku minutach opłaciło dwa razy i do tej pory brak zwrotu na allegro pay za anulowany a sprzedający twierdzi że nawet nie zdążył otrzymać pieniędzy
@gbil4 napisz tu https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=71f555ff-e040-42b3-a55b-d46b7fc1d3cc jak sprzedawca nie odstał kasy to nic nie zrobi 😞
@gbil4 w tej sytuacji sprzedający powinien zwrócić wpłatę za anulowane zamówienie. Poprosiłam o wysłanie do niego wiadomości w tej sprawie. Napisz proszę ponownie jeśli do wtorku nie otrzymasz informacji o zwrocie wpłaty.
Nadal nic, żadnej informacji
@gbil4 Ale wg zasad sprzedajacy ma do 14dni i środki wrócą tam skąd wyszły i zwiększą twój limit, ty musisz w panelu Allegro Pay i zakładce opcje uzupełnić dane konta i wówczas nadpłata wróci na konto.