Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie po anulowaniu zakupu sprzedający niezwłocznie zwrócił pieniądze poprzez allegro jednak do dziś pieniądze nie wpłynęły do mnie na konto. Minęły trzy dni o anulowania. Proszę o wyjaśnienie sprawy. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Brak zwrotu wpłaty po anulowaniu zamówienia nr 818d2b41-1374-11ed-997d-8d3c5775a17c
@Client:50651028 Cześć. 🙂 Sprzedający zlecił przelew 4 sierpnia - jeśli do poniedziałku nie pojawią się środki na Twoim koncie, to napisz do mnie ponownie. Prześlemy Ci potwierdzenie przelewu i będziesz mógł wyjaśnić tę sprawę w swoim banku. 🙂