anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy ?

Client:86941597
#7 Wielbiciel

@_HolaOla_ 

witam ,bardzo proszę o pomoc

NUMER ZAMÓWIENIA

8e72bff0-b317-11f0-8fb6-c3b7aaedb7bd
 
do tej pory nie doszlo do zwrotu pieniedzy ,bardzo proszę o informacje gdzie jest problem
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:86941597 Z tego co widzę, przelew od sprzedawcy się nie powiódł i został anulowany. Musi On ponowić przelew, dlatego najlepiej w tym przypadku załóż z nim dyskusję. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:86941597
#7 Wielbiciel

Rozumiem,dziękuje za odpowiedz, ale jeśli dyskusja nie pomoże to co mam dalej robić ? ile czasu zajmie na zwrot?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:86941597 zazwyczaj dyskusja pomaga, w razie potrzeby po 24h od jej założenia możesz poprosić o pomoc pracownika Allegro. 
Bardzo możliwe, że sprzedający nie ma świadomości, że zwrot nie przeszedł, więc wystarczy, że go o tym poinformujesz 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów