Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kosmetyki-ks masz bardzo skuteczne narzędzie , które nazywa się ,, dyskusja ,,
Wejdź w zaakładkę ,, moje zakupy - szczegóły - zgloś problem z zakupem ,, Opisz problem , po 24H na Twoją prośbę włączy się administrator .
@kosmetyki-ks Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłoś w niej problem i poproś tam o interwencję pracownika Allegro. Przyspieszysz tym znacząco zwrot środków.
@kosmetyki-ks Sprzedawca ma 14 dni na zwrot wpłaty. Jeżeli po tygodniu nie zwrócił wpłaty, to nie należy nazywać go oszustem.
@kosmetyki-ks Cześć. Skontaktujemy się ze sprzedającym w tej sprawie.
@ko_alka Ale po co macie kontaktować się ze sprzedającym? Z wpisu @kosmetyki-ks wynika, że czeka 7 dni na zwrot wpłaty. Nie dzieje się jeszcze nic niezgodnego z prawem żeby niepokoić sprzedającego.
mało tego z postu nie wynika, czy sprzedawca otrzymał ten zwrot, albo kiedy go otrzymał. nie wynika również, czy to odstąpienie od umowy, czy reklamacja ?
Ja miałem przypadki, że kupujący potrafił odesłać zwrot zwykłym listem bez potwierdzenia nadania, na błędny adres, bez wypełnionego formularza zwrotu i bez swoich danych. i zgaduj zgadula co, gdzie, jak i kiedy ?
WITAM MILI KLIENCI TO CAŁE ALLEGRO TO WIELKA ŚCIEMA ONI TYLKO BAZUJĄ NA SPRZEDAWCACH Z KUPUJĄCYCH ROBIĄ WAŁA JA SPRAWĘ ODDAJE DO PROKURATURY I ŻĄDAM OD ALLEGRO ZWROTU BO TO ONI SĄ ADMINISTRATORAMI PAMIĘTAJCIE ŻE JAK WYSTAWICIE NIEUCZCIWEMU SPRZEDAWCY OPINIĘ BĘDZIE ANULOWANA TAK JAK I MÓJ TERAZ KOMENTARZ POZDRAWIAM WAS
Komentarz tez pisałeś wielkimi literami jak ten post?
@kosmetyki-ks Od ponad 13 lat jesteś na allegro i nie wiesz ze sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji 😂?