Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
11 sierpnia sprzedawca zwrócił przez allegro finanse pieniądze za mój zakup, który dokonałam za pośrednictwem allegro pay w maju. Towar już dawno spłacony bo był na jedną spłatę. Od 11 sierpnia cisza w kwestii tego, że pojawiła się nadpłata na moje konto allegro pay, allegro dyskusję ze sprzedawcą samo zamknęło jako rozwiązaną, a pieniądze rozpłynęły się w powietrzu.
Co dalej?
Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:
Jeśli środki nie wpłyną w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie. Aby Ci to umożliwić, zmienimy Twój harmonogram spłat. Nie poniesiesz z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zaktualizowany harmonogram znajdziesz w Twoim panelu Allegro Pay.
Jeżeli sprzedający zwróci środki przez Allegro Finanse po tym, jak już spłacisz zakupy – zwrócimy Ci nadpłaconą kwotę. Otrzymasz przelew na rachunek bankowy, z którego zakupy zostały opłacone. Jeśli nie będzie to możliwe – skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić sposób zwrotu środków.
O zwrot nadpłaty możesz upomnieć się tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=8612321a-8c9e-446a-abd0-49c4b12e9391
Jak sie tam upomniałam to codziennie odpisywał mi inny pracownik i każdemu musiałam w kółko podawac informacje udowadniając że to JA MAM OTRZYMAĆ TEN ZWROT i w koncu przestali odpisywać
@Wesola_Madzia Zgodnie z informacjami z tego artykułu, w przypadku płatności za pomocą Allegro Pay, Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:
przecież sprzedawca zwrócił pieniadze wiec w jaki sposób czekac 30 dni, na co?
@Wesola_Madzia Cześć, Twoja sprawa jest weryfikowana. Widzę, że kontaktowałaś się z nami w tej sprawie - poczekaj proszę na odpowiedź mailową z informacją.