Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupiłam klawiaturę przez Allegro Pay. E mail o ratach przyszedł na pocztę. Niestety w kupionych na Allegro nie ma, że została zakupiona. Sprzedawca wysłał jak to oznajmił, "osobiście" przez InPost do paczkomatu podając w dodatku swój nr telefonu do odbioru. Wysłał informację na mój e mail po moim telefonie i zapytaniu, kiedy zostanie nadana przesyłka? W opisie wstawił błędne zdjęcie i w nagłówku brak istotnych informacji, co było mylne przy zakupie. Chcę teraz zwrócić klawiaturę lecz nie mam jak dokonać zwrotu darmowego opłaconego w allegro Smart. Jak mam to zrobić? Co jest przyczyną braku przedmiotu w kupionych?
dagmara_ar1
A dlaczego nie masz w zakładce kupione, a masz harmonogram spłat w allegro pay? https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/allegro-pay/allegro-pay-najczesciej-zadawane-pytania-0K6dOBv... jeżeli nawet nie masz darmowego zwrotu a zakup jest niezgodny z opisem to jest to reklamacja, więc zgłoś to sprzedającemu i po uznaniu musi ci oddać koszty odesłania towaru. Reklamacja jest lepsza niż zwrot bez podania przyczyny ponieważ w przypadku zwrotu sprzedający może obniżyć zwrot środków jeżeli uzna że towar obniżył wartość, poczytaj o rękojmi: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
nie masz w zakładce zakupy to zapewne nie da się otworzyć dyskusji: https://allegro.pl/dyskusje/nowa więc napisz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...