anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gdzie i kiedy dostanę pieniądze za anulowany zakup

candyxstar
#7 Wielbiciel#

Hej, kupiłam przedmiot przez kup teraz i zapłaciłam przelewem. Sprzedającemu wkradł się jakiś błąd, bo miał nadać inpostem (mam smarta i tylko inpost był za 0zł), a wyszła mu etykieta na dpd. Zadzwonił do mnie, że anulował zakup i jeżeli nadal chcę ten przedmiot to żebym dokonała zakupu jeszcze raz. Zależy mi na tym produkcie i go kupię, ale na razie nie wyświetla mi się anulowane zamówienie. Cały czas pokazuje, że jest opłacone i czeka na nadanie. Nie dostałam e-mail o anulacji, nie mam pieniędzy na koncie. Kiedy i gdzie wrócą mi pieniądze? I czy to zamówienie nie powinno pokazać się jako anulowane? 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

mdrogeria
#21 Demiurg#

@candyxstar coś mi tu ten sprzedawca kręci  ,nie ma takiej możliwości żeby dla przesyłki ze ,,smartem ,, wygenerować etykietę dla innego przewoźnika niż wybral klient .

Źle mi to pachnie dlatego sugeruję zapytać sprzedawcy o transakcję  tu -https://allegro.pl/dyskusje/nowa

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Sprzedający nie może anulować zakupu, może owszem zwrócić środki, otwórz dyskusję jak pisze @mdrogeria Czy ten zakup był przez Pay, bo wówczas środki są zwracane do Allegro Pay a nie do ciebie.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@LEW433  candyxstar płacił przelewem , tylko pytanie czy sprzedawca zlecił zwrot środków .

@candyxstar była wiadomość od allegro ?" ,,sprzedawca ... zwrócił Twoją wplatę ,, 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak napisał, ale wątek jest w Allegro Pay.😁

oznacz moderatorów

candyxstar
#7 Wielbiciel#

Właśnie żadnej wiadomości nie dostałam, ani na allegro, ani na e-mail

oznacz moderatorów

candyxstar
#7 Wielbiciel#

Zapłaciłam przez mtransfer (Mbank) - sprzedawca dostał pieniądze na Payu. Zadzwoniłam do niego 2 raz i mowie, ze pokazuje mi, że zamówienie cały czas jest w przygotowaniu, że dalej nie mam pieniędzy i nie wiem czy powinnam je dostać na konto? Czy na payu? (Nie mogę znaleźć tego payu na allegro.. ) On powiedział, że powinnam dostać e-mail, że anulował zakup. Nie mam ani e-mail, ani pieniędzy, ani anulowanego zamówienia. Ja też nie mogę go anulować. Mam tylko "zwróć produkt" 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zwrot działa podobnie, chcesz zrezygnować z zakupu to zrób zwrot, on do tego czasu nie odda i zapewne nie oddal środków? Masz dyskusję i tam wszystko się wyjaśni, sprzedający coś ściemnia: https://allegro.pl/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@candyxstar Sprzedawca nie może anulować zakupu, to Ty mogłabyś go anulować, gdybyś chciała zrezygnować. Jeżeli dokonałaś zakupu i zapłaciłąś, domagaj się wysyłki za zero zł. Jeśli sprzedawca popełnił jakiś błąd, to jego problem, on po prostu powinien Ci dostarczyć produkt. Jeśli nie może InPostem, to musi to zrobić inną metodą z Tobą uzgodnioną bez żadnego anulowania i żadnych dopłat. Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłoś problem i poproś tam o pomoc Allegro. 

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

xyz96 - jak widać , brak Ci praktyki. Sprzedawca może anulować zamówienie i zwrócić pieniądze.  Tą opcję udostępnia sam serwis Allegro - nie znasz regulaminu? 

candyxstar - w jaki sposób dokonałeś płatności? - czy tak jak piszesz - zrobiłeś przelew na konto sprzedającego? Kontaktuj się ze sprzedawcą - błędy z wysyłkami zdarzają się. m-transfer i pay-u  to dwie różne rzeczy. Może system Allegro nie odnotował wpłaty i sprzedający nie ma możliwości zaadresowania przesyłki. Moim zdaniem - kontaktuj się ze sprzedawcą i wyjaśniaj sytuację. Tutaj tylko otrzymasz szereg bzdurnych odpowiedzi.

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

candyxstar
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20211224-081851_Chrome.jpg

 wpłata doszła, zapłaciłam kup teraz -> przelew -> mbank -> przekierowało mnie na stronę mBanku z wypełnionymi danymi di przelewu i potwierdziłam. 

oznacz moderatorów

candyxstar
#7 Wielbiciel#

Kontaktowałam się ze sprzedawcą, on ze względu na błąd ( miał być paczkomat inpost ze smarta, a wskoczyło mu dpd ) miał anulować zakup, ale ja mam cały czas ten zakup w zakładce trwające zamówienie 

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@candyxstar  możesz to sprawdzić u siebie w zakaldce zamówienia.

Wejdż w szczegóły zakupu i zobacz opcje dostawy jaka widnieje u Ciebie. Jełsi jest tam paczkomat to DOKŁADNIE TAK SAMO JEST U SPRZEDAJĄCEGO. Wiec nie mógł wygenerować etykiety DPD. To sa zupelnie inne firmy i inne systemy nadawcze. 

Wówczas ja posłuchałbym rady @mdrogeria  i zapytał sprzedającego poprzez dyskusje. W dyskusji po 24 godzinach może sie włączyc pracownik allegro który wszystko sprawdzi. Ze wzgledu na świeta pewnie czas odpowiedzi bedzie poprzesuwany niemniej docelowo ( w pierwszy dzien roboczy po swietach) sprawa powinna nabrac wlasciwego toku

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@maxr01 Nie, sprzedawca nie może anulować zamówienia, nie ma na to podstawy prawnej. To, że serwis udostępnia taką opcję nie oznacza, że sprzedający może odstąpić od umowy. Zastanawiające jest również to, że nie tylko ja o tym piszę w tym wątku, ale ty tradycyjnie tylko mi zwracasz uwagę. 

oznacz moderatorów