Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
MAM KILKA ZAKUPÓW U RÓŻNYCH SPRZEDAWCÓW. WSZYSTKO ALLEGROPAY.WYBRAŁEM OPCJĘ PŁACENIA JEDNEJ MNIEJSZEJ RATY NA WSZYSTKO . TO BYŁO WCZORAJ , DZISIAJ JEDEN SPRZEDAJĄCY NAPISAŁ :
" niestety wystąpił błąd systemowy i do serwisu allegro wczytały się nieodpowiednie ceny. Niestety byliśmy zmuszeni anulować zamówienie i zlecić zwrot środków. Przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiamy.
08:53 "
CO DALEJ Z UMOWĄ , ZOSTANIE ANULOWANA? CHCIAŁBYM ZAKUPIĆ PODOBNE PRZEDMIOTY I NA NOWO USTALIĆ OPCJĘ SPŁAT WSZYSTKICH ZAKUPÓW ALLEGROPAY..
Zostanie zmieniona na nową.
@cezarioon22 zwrot od sprzedającego pokryje cześć spłaty z Allegro Pay i otrzymasz nowy harmonogram. Aby dopytać o to czy będziesz mógł dodać nowy zakup do podzielonych już spłat, zapytaj proszę przez formularz, po telefonicznej weryfikacji tożsamości, Doradca Allegro Pay, będzie mógł Ci pomóc.