Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem przedmiot korzystając z Allegro Pay jednak po godzinie anulowałem ten zakup. W moim panelu figuruje jako zakup anulowany natomiast w zakładce Allegro Pay dalej figuruje jako zakupiony z kwotą do spłacenia. Czy powinienem to spłacić czy też to zobowiązanie zostanie anulowane?
Tak jest to zgodne z umową Allegro Pay, warto się zapoznać, śrdoki poszły z Allegro Pay i do czasu jak nie wrócą masz obowiązek spłaty rat, ale masz na spłatę 30dni więc zapewne wrócą do tego czasu i umowa zostanie rozwiązana, ale jakby minęło max 14dni to pisz tu o pomoc.
Jeśli zwrócisz lub anulujesz cały zakup, Twoje środki zwrócone przez sprzedającego bezpośrednio do Allegro Pay zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze. Zakup zostanie spłacony, a umowa zawarta z Allegro Pay – zamknięta.
Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:
Jeśli nie otrzymamy zwrotu od sprzedającego w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie.
Z tego co widzę do dnia dzisiejszego sprzedający nie zwrócił środków z anulowanego zakupu (minęło 14 dni). Dzisiaj spłacam to zobowiązanie ale mam nadzieję, że Allegro Pay "przyciśnie" sprzedającego by się nie ociągał się ze zwrotem pieniędzy za coś czego w gruncie rzeczy nie sprzedał. Pozdrawiam
@dardo65 Kontaktowałeś się w ogóle w tej sprawie ze sprzedającym?
Nie widzę potrzeby kontaktowania się ze sprzedającym, powinien widzieć że zakup został anulowany i jeśli otrzymał za to wpłatę powinien sam zwrócić ją do systemu Allegro Pay zgodnie z regulaminem.
@dardo65 Nie przyciśnie samo z siebie, Ty musisz przycisnąć, a na spłatę masz 30dni, nie 14.
@dardo65 Tak, masz rację - sprzedający powinien zwrócić środki ale jeśli sam się nie przypomnisz to nikt tego za Ciebie nie zrobi.
@dardo65 a ty powinieneś wiedzieć, że nie każdy zakup da się anulować bo np miał wyłączenie zwrotu i dla tego towaru nie ma odstąpienia od umowy konsumenckiej i wtedy sprzedawca nie musi ci wcale kasy oddać i może twój towar leży i czeka na odbiór? Nie wiem co kupiłeś ale to ty masz się kontaktować ze sprzedawcą w celu ustalenia wysyłki / odbioru swojego towaru. Kolejna rzecz sprzedawca prywatny też nie musi się zgadzać na zwroty bez podania przyczyny a my nie wiemy co i od kogo kupiłeś by ci podać dokładną wykładnię przepisów więc najlepiej zapodaj link do oferty