Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Pewnie pojawiały się podobne tematy, ale do tej pory widziałam tylko te z poradami, które nie rozwiązują mojego problemu, i nie wiem czy zwrócić się w tej sprawie do serwisu Allegro, czy banku Credit Agricole:
Gdy chcę zapłacić przelewem z konta CA przez serwis PayU, po normalnym logowaniu zamiast przejść do serwisu, wyskakuje okno w którym trzeba potwierdzić zgodę. Tylko że w tym oknie nie ma nic poza przyciskami "Dalej" oraz "Anuluj", i nie mogę nic potwierdzić. Co więcej, pojawia się to okno za każdym razem gdy chcę zapłacić w ten sposób, również dostawy kurierem (wiem że InPost nie ma podpisanej umowy z CA).
Co mogę w tej sprawie zrobić?
@EL-WIX skontaktuj się proszę w tej sprawie z bankiem, a najpierw sprawdź proszę, czy problem pojawia się również gdy korzystasz z innej przeglądarki.