Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam roczny smart i nie wiem dlaczego mi sie nie pokazuje ze moge skorzystac? Prosze o zwrot kosztow w kwocie 34,98zl
@Client:104640963 Nie zawsze i nie wszystko jest "za darmo". Zapoznałeś się z warunkami i regulaminem usługi SMART?
@Client:104640963 to że ty masz smart nie znaczy że sprzedawca udostępnia smart więc zwrotu nie będzie trzeba patrzeć jaką dostawę się wybiera czy smart tam jest uwzględniony
Masz i widzisz go tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/allegro-smart a tu masz instrukcję jak z niego korzystać: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/korzysci-i-aktywacja-allegro-smart/jak-korzystac-z-allegro-s...
no ... dobra , dawaj numer karty , i PIN , nie zapomnij podać daty ważności .,
@Client:104640963 Smart! jest aktywny na Twoim koncie, natomiast w ofercie z zamówienia z 16.03 nie było dostawy w ramach Smart! To, że Smart! jest aktywny możesz sprawdzić tutaj, jeśli chcesz z niego zrezygnować i otrzymać proporcjonalny zwrot, tutaj wszystkie informacje na ten temat.