Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam problem z Allegro Pay. Na początku stycznia dokonałem zakupu korzystając z opcji zapłacenia w ciągu 30 dni. Bardzo szybko jednak w uzgodnieniu ze sprzedawcą zwróciłem zakup. Sam nie przesłałem mu pieniędzy, w efekcie nie musiał mi nic zwracać. Nadal jednak wyświetla mi się informacja, że mam do spłaty ów zakup. Czy jest to jakiś błąd czy nie dopilnowaliśmy czegoś w procedurze zwrotu? Jak rozwiązać ten problem?
@Client:45465908, jeśli dokonujesz zakupu metodą Allegro Pay, zakup zostaje opłacony środkami z limitu, którym dysponujesz. Być może sprzedający nie zwrócił środków, które dostał od Allegro Pay. Czy możesz podać numer tego zamówienia? Możemy to zweryfikować.
Hej, dzięki za szybką reakcję, numer zamówienia to
43364801-6ef0-11ec-8c37-8d849e4cca21
Problem rozwiązany. Bardzo dziękuję!