anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie doszła wpłata.

Darek3etap
#1 Nowicjusz#

Witam, 30.11 dokonałem zakupu z automatyczną płatnością przez Pay u, ale pieniądze nie zostały zaksięgowane u sprzedającego, a u mnie widnieje "płatność w toku". Proszę o pomoc. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_   

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

@Darek3etap Pieniądze z konta bankowego pobrało? Anuluj płatność a potem Ponów płatność. Jeśli pieniądz z konta pobrane, pierwsza wpłata wróci na konto po około 3 dniach. 

oznacz moderatorów

Darek3etap
#1 Nowicjusz#

Pieniądze z pierwszej płatności wrócą na konto po ok. 3 dniach od anulowania? 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Tak.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak możesz to ponów płatność, jak tak długo nie została zakończona to z pewnością nie dojdzie do zakupu: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/status-platnosci/allegro-finanse-statusy-platnosci-1Mk5XgPzB...

oznacz moderatorów

Client:50228723
#7 Wielbiciel#

Dokładnie to samo u mnie. Tego samego dnia zrobilam zalup siedmiu rzeczy,  wieczorem pieciu sprzedajacych dostalo pieniądze, a dwóch nie. I teraz wyjasniam ta sprawe przez allegro...tylko to trwa i trwa👿

oznacz moderatorów