anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę aktywować allegro Pay, ciągle wyskakuje komunikat że nie można potwierdzić moich danych

Client:78282439
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Bo masz już zablokowane, jak tak powtarzasz, więc proś tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9ea8cdb3-4cc7-4b51-8ad0-03a2fec1f6e0

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:78282439 Poproś o odblokowanie wniosku, a potem aktywuj ponownie. Pamiętaj, że dane osobowe ustawione koncie Allegro muszą być takie same jak we wniosku i musisz się zalogować do konta bankowego, założonego na te same dane. 

https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9ea8cdb3-4cc7-4b51-8ad0-03a2fec1f6e0

oznacz moderatorów