Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Nie mogę aktywować usługi Allegro Pay.
Jak wybieram "aktywuj', pojawia się komunikat, że nie mogliśmy potwierdzić twoich danych.
Co w tym temacie można zrobić?
@dotka_sl Dane osobowe podane na koncie Allegro muszą być identyczne, jak dane osobowe konta w banku, do którego się logujesz. Sprawdź i ewentualnie popraw dane osobowe. Masz tam możliwość powtórzenia weryfikacji poprzez logowanie do banku? Jeśli nie masz, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9ea8cdb3-4cc7-4b51-8ad0-03a2fec1f6e0
Ja mam ten sam problem, głupio tłumaczą że może podałam źle dane a problem nie rozwiązany nie potrafią pomoc .debilizm bo ja innych portalach działa to u mnie bez problemu . Nie dopracowane to mają i tyle .nie polecam
@aneta60101 skonsultowałam to. W Twoim przypadku problemem jest numer dowodu osobistego. W tej sytuacji bardzo proszę sprawdź na tej stronie czy podawany numer jest zgodny z informacjami w bazie rzadowej.