Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Odesłałam towar 15.01.2024 i do tej pory brak wpływu na konto
@Client:62868405 Sprzedający ma na zwrot 14dni od chwili odstąpienia od umowy zakupu a nie odesłania, sprawdź dokładanie bo środki wracają tam skąd wyszły, wpierw dostajesz maila od Allegro, nie było maila minął czas na zwrot to napisz tu a z pewnością zwróci:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@Client:62868405 a kiedy odstąpiłaś od umowy? Czy Twoje odstąpienie było skuteczne (miałaś do niego prawo zgodnie z warunkami oferty) oraz najważniejsze, czy przesyłka dotarła do sprzedającego?
@Client:62868405 sprzedający ma do 7 dni na zlecenie zwrotu środków od momentu odebrania Twojej przesyłki, ale z uwagi na to, że za to zamówienie płaciłaś przez Allegro Pay, nie otrzymasz tych pieniędzy na konto. Środki wrócą na Twoje konto dostępne w usłudze na kolejne zakupy.
@_HolaOla_ "sprzedający ma 14 dni na zlecenie zwrotu środków od momentu odebrania Twojej przesyłki"
Prosiłbym o potwierdzenie, że to oficjalne stanowisko allegro w tej sprawie i przekazanie tego do wszystkich konsultantów bo często mają odmienne zdanie xD
@sl-aw-ek gdzie konkretnie mają odmienne zdanie?
@_HolaOla_ Niestety tak nie jest, że 14dni od chwili odbioru zwrotu.
@LEW433 co Ty piszesz, przecież tak właśnie jest 🤣 ja już ten post oprawiłem w ramkę
@_HolaOla_ ,np. tutaj: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-zwrotow-i-reklamacji/kiedy-i-jak-dostaniesz-zwrot-pie...
Proszę edytować tę stronę ponieważ wprowadza kupujących w błąd.
@_HolaOla_ teraz znowu wprowadza Pani w błąd kupującego, zgodnie z prawem sprzedający ma 14 dni na zwrot środków od momentu odstąpienia od umowy - a do waszych zasad może się zastosować ... a może też się nie zastosować i co kupujący mu zrobi? 🤣
@sl-aw-ek zapraszam do lektury polityki zwrotów na Allegro, tam masz wszystkie informacje o obowiązujących zasadach.
@_HolaOla_ to nie są ,, obowiązujące zasady ,, bo nie macie mocy prawnej , aby naginać zapis sporządzony przez Ustawodawcę , owszem możecie sprzedawców ZACHĘCIĆ do stosowania Waszych zasad ,ale nie może to być przymusem , a informowanie klientów o czasie na zwrot krótszym niż przewiduje to UK jest tylko wprowadzaniem w błąd .
@_HolaOla_ prosiłbym aby to Pani zapoznała się z przytoczonym artykułem bo tam dokładnie jest wszystko napisane, a edytowany post dalej nie jest z nim zgodny.
Tym razem wprowadza Pani kupującego w błąd w drugą stronę. To w sumie śmieszne jest mając ten artykuł po prostu go nie zacytować 🤔
@mdrogeria ale ten artykuł jak i sam regulamin właśnie zachęca słowami "sprzedawca powinien zwrócić pieniądze po 7 dniach od otrzymania przesyłki jednak nie później niż 14 dni od odstąpienia od umowy".
Powinien ... nie musi, chce to zwróci nie chce to nie zwróci.
?
Art. 32. 1. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru.
otrzymania OŚWIADCZENIA