anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieprawidłowe dane

Bitels1990
#1 Nowicjusz#

Witam 

Próbowałem aktywować AllegroPay i podczas wypełniania danych podane zostały inne dane z dokumentu tożsamości a karta innego właściciela i ta opcja nie przeszła i została zablokowana i nie mogę od nowa aktywować tej metody płatności.Moje pytanie brzmi czy można od nowa uzyskać formularz do aktywacji AllegroPay? 

Z góry dziękuje za pomoc.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Bitels1990 napisz proszę w tej sprawie za pomocą formularza, jeśli będzie taka możliwość, po telefonicznej weryfikacji tożsamości, Doradca będzie mógł Ci pomóc. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów