Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawca "[edytowano]" chyba nie zdaje sobie sprawy, ale za takie pomówienie można się znaleźć w sądzie.
Liczę, że allegro zwróci tu szczególną uwagę.
Proszę uważać i zastanawiać się nad komentarzami do wystawionych przez kupujących negatywnych opinii.
Kupujący ma do nich pełne prawo.
Historię z czatu zachowam, może się przydać?
(KOMENTARZ SPRZEDAWCY OPISANY WIELKĄ LITERĄ)
"Kontakt telefoniczny zerowy, tylko przez skrzynkę pocztową z której nikt nie oddzwania! Kontakt tylko drogą elektroniczną. Ze względu na krótki okres przedświąteczny, chciałem się dogadać ze sprzedającym co do naprawy we własnym zakresie i ewentualnej rekompensaty, ale nie było zainteresowania. Informacja, że "zawartość przesyłki była sprawdzona przed wysyłką i zarejestrowana cyfrowo" powinna być umieszczona dla przewoźnika, nie klienta. Może to by ich odzwyczaiło od rzucania paczkami?"
"KLIENT Z SERII WY.Ł.UDZ.ACZY INTERNETOWYCH POWIADOMILISMY JUZ ALLEGRO O TYM NIE INTERESUJE ODSZKODOWANIE OD INPOST CHOCIAZ TWIERDZI ZE PRZESYŁKA PRZYSZŁA Z DZIURĄ INTERESUJE GO REKOMPENSATA TYLKO OD NAS NIE OD PRZEWOŹNIKA JESLI KTOS MIAŁ TAKĄ PRZYGODE Z KLIENT Iranko PROSZE POINFORMOWAC ALLEGRO BO CZUJE ZE TO PRZERABIANE BYŁO WIELOKROTNIE"
Nie dziw się coraz więcej jest na allegro kombinatorów, co reklamują ale nie chcą odesłać tylko wchodzi w grę rekompensata 😞
Przede wszystkim egzekwowanie zniszczeń podczas transportu zakupionych towarów należy do sprzedawcy, nie do kupującego.
A spisałeś protokół skody ???
Jeśli było uszkodzone w transporcie - protokół - odesłanie do sprzedawcy a potem masz zwrot kasy lub nowy produkt, a reklamacją zajmuje się sprzedawca !!!
@Iranko Nie ma obowiązku spisywania protokołu przez kupującego, ma nadzieję ze Allegro przyjrzy się danemu sprzedającemu.
@LEW433 brak protokołu to to samo co odebrałem paczkę bez zastrzeżeń !!! Jak chcesz udowodnić że paczka nie spadła Ci po schodach lub nie przyciapałeś jej klapą bagażnika ?
Nie jest wymagana i nikt nie zmusi ale o pozytywnej reklamacji możesz zapomnieć 😞
Nie napisałem ze nie można go zrobić, napisałem że nie ma obowiązku i nie pisz że to to samo, np: zrobię sobie zdjęcia z datą godz itd i powiadomię sprzedającego. Protokół można zrobić do 7dni i w tym czasie może: paczka nie spadła Ci po schodach lub nie przyciapałeś jej klapą bagażnika ?
@Iranko Cześć. Dzięki, że podzieliłeś się z nami swoją historią. Na Allegro Gadane (zgodnie z zapisem w regulaminie) nie posługujemy się loginami innych użytkowników (żeby nie naruszyć ich dóbr osobistych), zatem musiałam je edytować w Twoim wątku. Pamiętaj, że jeśli produkt nie jest zgodny z opisem, to możesz złożyć reklamację.