anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Oszczerstwo sprzedającego w odpowiedzi na komentarz

Iranko
#7 Wielbiciel#
Sprzedawca "[edytowano]" nie potrafi zmierzyć się z uczciwą krytyką klienta.
Jestem długoletnim (ponad 10 lat) klientem Allegro i jeszcze nikt nie nazwał mnie wyłudzaczem internetowym. Zawsze byłem klientem zdyscyplinowanym, sumiennym i uczciwym, allegro może sprawdzić historię. Podczas czatu ze sprzedającym i wymianie zdań, z mojej strony nie padła forma rekompensaty w formie pieniężnej, do której usilnie sprzedający próbował mnie namówić. Czat zakończyłem propozycją rekompensaty w formie pędzelka dla malarza, artysty. 
Przede wszystkim egzekwowanie zniszczeń podczas transportu zakupionych towarów należy do sprzedawcy, nie do kupującego.

Sprzedawca "[edytowano]" chyba nie zdaje sobie sprawy, ale za takie pomówienie można się znaleźć w sądzie.

Liczę, że allegro zwróci tu szczególną uwagę.

Proszę uważać i zastanawiać się nad komentarzami do wystawionych przez kupujących negatywnych opinii.

Kupujący ma do nich pełne prawo.

Historię z czatu zachowam, może się przydać?

 (KOMENTARZ SPRZEDAWCY OPISANY WIELKĄ LITERĄ)

"Kontakt telefoniczny zerowy, tylko przez skrzynkę pocztową z której nikt nie oddzwania! Kontakt tylko drogą elektroniczną. Ze względu na krótki okres przedświąteczny, chciałem się dogadać ze sprzedającym co do naprawy we własnym zakresie i ewentualnej rekompensaty, ale nie było zainteresowania. Informacja, że "zawartość przesyłki była sprawdzona przed wysyłką i zarejestrowana cyfrowo" powinna być umieszczona dla przewoźnika, nie klienta. Może to by ich odzwyczaiło od rzucania paczkami?"

"KLIENT Z SERII WY.Ł.UDZ.ACZY INTERNETOWYCH POWIADOMILISMY JUZ ALLEGRO O TYM NIE INTERESUJE ODSZKODOWANIE OD INPOST CHOCIAZ TWIERDZI ZE PRZESYŁKA PRZYSZŁA Z DZIURĄ INTERESUJE GO REKOMPENSATA TYLKO OD NAS NIE OD PRZEWOŹNIKA JESLI KTOS MIAŁ TAKĄ PRZYGODE Z KLIENT Iranko PROSZE POINFORMOWAC ALLEGRO BO CZUJE ZE TO PRZERABIANE BYŁO WIELOKROTNIE"

Odpowiedź z dnia 13 gru 2022
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

kostas11
#21 Demiurg#

@Iranko 

Nie dziw się coraz więcej jest na allegro kombinatorów, co reklamują ale nie chcą odesłać tylko wchodzi w grę rekompensata 😞

Przede wszystkim egzekwowanie zniszczeń podczas transportu zakupionych towarów należy do sprzedawcy, nie do kupującego.

A spisałeś protokół skody ???

Jeśli było uszkodzone w transporcie - protokół - odesłanie do sprzedawcy a potem masz zwrot kasy lub nowy produkt, a reklamacją zajmuje się sprzedawca !!!

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Iranko Nie ma obowiązku spisywania protokołu przez kupującego, ma nadzieję ze Allegro przyjrzy się danemu sprzedającemu.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@LEW433 brak protokołu to to samo co odebrałem paczkę bez zastrzeżeń !!! Jak chcesz udowodnić że paczka nie spadła Ci po schodach lub nie przyciapałeś jej klapą bagażnika ?

Nie jest wymagana i nikt nie zmusi ale o pozytywnej reklamacji możesz zapomnieć 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie napisałem ze nie można go zrobić, napisałem że nie ma obowiązku i nie pisz że to to samo, np: zrobię sobie zdjęcia z datą godz itd i powiadomię sprzedającego. Protokół można zrobić do 7dni i w tym czasie może: paczka nie spadła Ci po schodach lub nie przyciapałeś jej klapą bagażnika ?

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Iranko Cześć. Dzięki, że podzieliłeś się z nami swoją historią. Na Allegro Gadane (zgodnie z zapisem w regulaminie) nie posługujemy się loginami innych użytkowników (żeby nie naruszyć ich dóbr osobistych), zatem musiałam je edytować w Twoim wątku. Pamiętaj, że jeśli produkt nie jest zgodny z opisem, to możesz złożyć reklamację. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów