anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płaciłem blikiem konto zostało obciążone a w statusie transakcji status nieopłacono

arex12345
#7 Wielbiciel#

Czy to chwilowy problem i status niebawem się zmieni ? 

Płatności dokonałem Blikiem konto osobiste zostało obciążone a płatność za produkt nieopłacony 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Czekasz bo taka płatność może iść do końca następnego dnia roboczego albo anulujesz i ponawiasz płatność, tamta wraca w ciągu 3dni tam skąd wyszła.

oznacz moderatorów

arex12345
#7 Wielbiciel#

W tym problem ze pierwszy raz mam taką sytuację że płacąc Blikiem odrzuca płatność a pieniądze mimo wszystko z konta znikają i nie mam możliwości anulowania z panelu aplikacji

oznacz moderatorów

arex12345
#7 Wielbiciel#

Korzystając z BLIK-a, należy pamiętać, że transakcję cofniemy tylko, gdy płatność nie została przetworzona. Wtedy mamy możliwość wybrania przycisku „anuluj”. Potem możemy jedynie próbować skontaktować się z odbiorcą lub zgłosić reklamację do banku.

Czy może ktoś doradzić w jaki sposób teraz rozwiązać tą sprawę ?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Każda płatność która wychodzi z banku a nie dotrze do nadawcy sprzedającego, wraca tam skąd wyszła, poczekaj te 3dni a jak nie wróci to dopiero możesz interweniować tu na Allegro.

oznacz moderatorów