anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność kartą nie powiodła się.

zoet
#7 Wielbiciel#

Problem z płatnością kartą. Otrzymuję komunikat: "płatność nie powiódła się". Próbowałem następnego dnia i próbowałem inną kartą. W końcu zapłaciłem przelewem. Mam zapisane w Allegro dwie karty. Na obu jest problem. Zauważyłem, że w ustawieniach mojego konta data ważności obu kart jest przesunięta o miesiąc do przodu. Domyślam się, że bank może odrzucać próbę płatności przy podaniu złej daty ważności karty. Przez kilka lat nie miałem problemu z płatnością kartą. Mogę wpisać moje karty na nowo, ale proszę sprawdzić, czy problem nie dotyczy większej ilości użytkowników.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@zoet W tej sytuacji najlepiej usuń karty i dodaj je ponownie. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów