Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, trzy razy próbowałam zapłacić za produkt. Termin spłaty jest właśnie dziś. Po zrealizowanej operacji bankowej bank wysyła status że pieniądze wyszły, natomiast w statusie płatności bankowych nie mam odnotowanej płatności. Proszę o informację, w czym jest problem.
@kortina_2007 Cześć, doprecyzuj czy chodzi o Allegro Pay?
tak, allegro pay
@kortina_2007 skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy. Ze względu na bezpieczeństwo danych finansowych, bez weryfikacji nie jestem w stanie sprawdzić dla Ciebie tych przelewów.
Jeśli chciałbyś zrobić przelew tradycyjny, wybierz odpowiedni zakup w panelu Allegro Pay, a po przejściu do szczegółów płatności, kliknij [jeśli nie chcesz spłacać online, możesz skorzystać z danych rachunku do spłaty]. Pojawią się tam dane do przelewu.
Dzisiaj kilka razy zamówiłam rozmowę. Po jednym sygnale się operator rozłącza lub nie dzwoni telefon a za jakiś czas pojawia mi się nieodebrane połączenie. Od rana próbuje się skontaktować i zapłacić za produkt. Bez skutku. Muszę pracować a nie się z Państwem gonić. Potem powiecie Państwo że nie zapłaciłam. Proszę zadzwonić i poczekać aż odbiorę. Dajcie mi numer konta to szybko zapłacę!!!!!!!
@kortina_2007 przykro mi, ale bez weryfikacji telefonicznej nie mamy dostępu do Twoich danych na Allegro Pay. Umów ponownie rozmowę, lub skontaktuj się z nami na czacie.
A czat?
Środki wyszły czy nie?
Mam potwierdznie z banku, ze platność została zrealizowana. Jeżeli można to proszę o numer konta, zrobię zwykły przelew.
Nr konta masz w panelu Allegro Pay, oraz na umowie na mailu.