Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam przedmiot od sprzedającego BLIKiem i chwilę później dostałam informację o zwrocie środku z powodu braku towaru u sprzedającego:
"Sprzedający zwrócił Ci środki za Twój zakup i wkrótce wrócą one na Twoje konto bankowe, rachunek powiązany z kredytem lub kartę, z której opłacony był zakup."
Zakup opłaciłam przez BLIK, więc pieniądze wrócą normalnie BLIKiem na konto powiązane z moim numerem telefonu? Czy gdzie? I po jakim czasie?
@katrinkaxD Tak, wrócą tam, skąd wyszła wpłata. Czas to 3 dni robocze.
Pamiętaj jednak, że nie musisz się na to godzić. Sprzedawca nie ma podstawy prawnej do anulowania zamówienia, możesz więc domagać się dostawy towaru, nawet sądownie.
Super! Czyli po tym mailu nie muszę już niczego robić i mogę spokojnie czekać na zwrot środków.
+ Mail ten oznacza, że na pewno otrzymam zwrot i mogę śmiało kupić ten sam produkt od kogoś innego? Nie chciałabym mieć potem dwóch sztuk tego samego i musieć odsyłać, gdyby zwracający miał zmienić zdanie.
@katrinkaxD Tak, ten mail oznacza, że sprzedawca na pewno oddał pieniądze.
Zwróć tylko uwagę na słowo "wkrótce". To niewiele znaczy, ale z wypowiedzi pracowników Allegro wynika, że są to 3 dni robocze 🙂
katrinkaxD wrócą tam skąd wyszły w ok. 3 dni robocze .