Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, zakupiłam produkt przez Allegro Pay, jednak on mi nie spasował. Więc zrobiłam zwrot. Był bardzo długo w trakcie weryfikacji. W końcu jak zgłosiłam, problem do sprzedającego, to prosi mnie o numer konta. Dodam, jak kiedyś zwracana produkty przez kupione przez Allegro Pay, to inni sprzedający mnie o to nie prosili. Czy jest to bezpieczne, podawane numeru konta?
bezpieczne , skoro chcesz kasę to musisz podać , widać sprzedawca nie ma możliwości wykonać zwrotu systemowego .
Z samym numerem konta nic nie zrobi. To normalne gdy pieniądze ma już wypłacone z allegro. Choć właściwie to teraz powinien mieć już możliwość wpłaty na zwrot ale nie każdy wie i umie to znaleźć. Jakby coś to może wykonać zwrot bez kasy i pod koniec przy komunikacie o braku środków będzie miał opcję wpłaty. Niestety sprzedawcom do zwrotów brakuje często, bo allegro zaczęło firmom odliczać prowizje od razu od wpłaty... A oczywiście najpierw musi zwrócić kasę zanim dostanie zwrot prowizji...
@Client:51232974 tak, to bezpieczne i nie masz się czego obawiać 🙂
Sprzedający może nie mieć możliwości zwrotu wpłaty przez Allegro Finanse (to by tłumaczyło, dlaczego zwrot długo był w trakcie weryfikacji) i dlatego prosi o numer konta. Ponieważ był to zakup z Allegro Pay, pamiętaj prozę, że powinnaś go spłacić w terminie.
Możesz podać sprzedającemu indywidualny numer konta do spłat Allegro Pay (znajdziesz go na ostatniej stronie umowy, która w formacie pdf jest w Panelu Allegro Pay (podlinkowana pod numerem umowy w szczegółach zakupu), wtedy od razu jego wpłata spłaci Twój zakup.