anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pomoc w przekierowaniu

44115175
#7 Wielbiciel#

Mam do spłaty ratę ale nie mam ani powiadomienia ani przekierowania i nawet najbliższa splata nie widnieje w harmonogramie mimo że termin mam za dwa dni. Co robić? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@44115175 skontaktuj się proszę z nami w tej sprawie za pomocą tego formularza. Po telefonicznej weryfikacji tożsamości, Doradcy Allegro Pay będą mogli Ci pomóc. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@44115175 Zawsze można a wręcz należy spłacić bezpośrednio na konto bankowe, nr konta masz w panelu Allegro Pay albo w mailu na umowie.

oznacz moderatorów