anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pomoc w przekierowaniu

44115175
#7 Wielbiciel#

Mam do spłaty ratę ale nie mam ani powiadomienia ani przekierowania i nawet najbliższa splata nie widnieje w harmonogramie mimo że termin mam za dwa dni. Co robić? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@44115175 skontaktuj się proszę z nami w tej sprawie za pomocą tego formularza. Po telefonicznej weryfikacji tożsamości, Doradcy Allegro Pay będą mogli Ci pomóc. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@44115175 Zawsze można a wręcz należy spłacić bezpośrednio na konto bankowe, nr konta masz w panelu Allegro Pay albo w mailu na umowie.

oznacz moderatorów