Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie dotyczące ponownej weryfikacji moich danych oraz oceny zdolności kredytowej, aby móc korzystać z Allegro Pay. Jakiś czas temu starałem się o aktywację tej usługi, jednak moja aplikacja została odrzucona.
Chciałbym spróbować ponownie i dowiedzieć się, jakie kroki muszę podjąć, aby moje dane zostały zweryfikowane jeszcze raz. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć, gdzie i do kogo powinienem się zgłosić w tej sprawie? Czy istnieje dedykowany formularz lub adres e-mail, na który mogę wysłać swoje zapytanie?
Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki i porady.
Dziękuję z góry za pomoc!
@chmielviis możesz napisać do nas za pomocą formularza, Twoje zgłoszenie trafi do Doradcy z Allegro Pay, który będzie mógł odpowiedzieć, czy możliwa jest ponowna weryfikacja, aby korzystać z Allegro Pay.