Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Dodatkowe uwierzytelnienie, klikam swój bank, zaznaczam zgody, komunikat ; "Proces logowania będzie kontynuowany na stronie internetowej banku." enter i zostaje przekierowany na taką stronę;
Trochę jakiś matowy ten obrazek
Wpisuję kod i enter
Wpisuję hasło i zauważam że zmienia się kod ten w kółeczku, enter i komunikat:
"Kontynuuj na stronie internetowej banku"
i kręcące się kółeczko i nic
Próbowałem z innej przeglądarki i to samo. Na telefonie podobnie
@zigi11111, zweryfikuję to - proszę Cię o chwilę cierpliwości.
Będe wdzięczny, czekam
heloł pomocy
@zigi11111, wciąż weryfikuję tę sprawę. Proszę Cię o cierpliwość.
Udało się coś ustalić??
@zigi11111, sprawdź, proszę, czy korzystasz z najnowszej wersji przeglądarki. Jeśli tak, potrzebujemy wideo z próby logowania. Ponieważ sytuacja dotyczy banku Millenium, sprawdź też, czy masz włączone uprawnienia do PSD2. Aby to sprawdzić, skorzystaj ze ścieżki Ustawienia-> Dostępy i limity-> dostęp do usługi AIS,CAF,PIS. Bank poinformował nas, że zgoda ta jest domyślnie wyłączona.