anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z Allegro Pay

binks82
#8 Zapaleniec#

Dobry wieczór, 

Mam problem ze swoim harmonogramem płatności ratalnej w Allegro Pay za zakup Dywanu XXL - na początku wszystko hulało sprawnie, a teraz jest tam taki chaos, że ja nie wiem czy zalegam z ratami czy płacę na bieżąco czy wręcz go nadpłacam. Za nic w świecie nie potrafię do tego dojść, a nigdy nie miałam z tym problemu. 

W harmonogramie spłat mam info, że jedna rata jest prawie miesiąc przeterminowana, a zbliża się kolejna. Choć na stronie zakupu jest komunikat że wszystkie wpłaty są rozliczone. 

W automatycznych płatnościach mam tylko jeden (inny niż dywan) produkt z terminem płatności do września. A dywanu tam nie mam. 

Natomiast na maila dostałam info, że aktualna rata do opłacenia to sierpień. 

Dodam jeszcze, że w 20.07 przyjęli wpłatę, ale widnieje jako nierozliczona. 

Gdzie mam uderzyć żeby się dowiedzieć na czym stoję, bo średnio mi się uśmiecha trafiać do rejestru dłużników ... 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dobry wieczór @binks82!
Nie mam dostępu do Twojego Panelu Allegro Pay, więc nie mogę tego sprawdzić.  
Napisz proszę za pomocą tego formularza, po telefonicznej weryfikacji tożsamości, Doradca Allegro Pay będzie mógł Ci pomóc.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

binks82
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za podpowiedź. Już wysłałam pytanie przez formularz, który mi poleciłaś. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@binks82 sprawdziłam to i sprawa, którą zgłosiłaś przez formularz jest zamknięta, stało się to automatycznie po odpowiedzi naszego czatbota Alliny. 
Dlatego napisz proszę ponownie, a gdy pojawi się wiadomość od czatbota, zaznacz proszę "nie, nadal potrzebuję pomocy", wtedy zgłoszenie trafi do Doradcy, który będzie mógł Ci pomóc 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

binks82
#8 Zapaleniec#

Wysłałam ponownie tę samą wiadomość. 

oznacz moderatorów