Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprawa jest prosta, dostałem nową kartę, została aktywowana, dodałem do allegro i nie mogę zapłacić za zakupy. Ciągle wyskakuje: płatność nieudana.
Pisałem do ludzi zajmujących się tymi kartami, poprosili o nr ID i kontakt ucichł. Tak po prostu.
Mam do spłaty kilka rzeczy i nie wiem co robić.
Allegro Pay? Wybierz metodę płatności, której użyjesz do spłaty: BLIK, karta płatnicza lub szybki przelew i kliknij [spłać]. Kartą płatniczą zapłacisz tylko wtedy, gdy spłacasz zakup w terminie.
Właśnie problem dotyczy karty płatniczej. Nie miałem wcześniej podobnych problemów. Zaczęło się po zmianie karty na nową, ale osoby zajmujące się tymi kartami milczą w tej sprawie od kilku dni.
Także nie wiem co jest nie tak...
Próbuje zapłacić, podaje trzycyfrowy kod znajdujący się na odwrocie karty i płatność nieudana.
Kasa jest, karta aktywa jest... Nie więc nie wiem o co chodzi.
I dodana do konta Allegro?
Tak, dodana.
@NikczemnikZlasu Z Twojego opisu wynika, że problem leży po stronie operatora karty płatniczej, więc jedynym sposobem aby namierzyć i rozwiązać ten problem, będzie kontakt bezpośrednio z bankiem lub operatorem karty.
W takim razie znowu się do nich odezwę. Dzięki.
@NikczemnikZlasu Czy możesz przesłać mi zrzut lub zdjęcie ekranu, na którym jest widoczny ten komunikat?
@NikczemnikZlasu Sprawdzimy statusy płatności po stronie naszego systemu, ale napisz proszę do nas zgłoszenie bezpośrednio przez ten formularz zgłoszeniowy.