anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z płatnością kartą bon/podarunkową

NikczemnikZlasu
#8 Zapaleniec#

Sprawa jest prosta, dostałem nową kartę, została aktywowana, dodałem do allegro i nie mogę zapłacić za zakupy. Ciągle wyskakuje: płatność nieudana. 

Pisałem do ludzi zajmujących się tymi kartami, poprosili o nr ID i kontakt ucichł. Tak po prostu. 

Mam do spłaty kilka rzeczy i nie wiem co robić. 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg#

Allegro Pay? Wybierz metodę płatności, której użyjesz do spłaty: BLIK, karta płatnicza lub szybki przelew i kliknij [spłać]. Kartą płatniczą zapłacisz tylko wtedy, gdy spłacasz zakup w terminie.

oznacz moderatorów

NikczemnikZlasu
#8 Zapaleniec#

Właśnie problem dotyczy karty płatniczej. Nie miałem wcześniej podobnych problemów. Zaczęło się po zmianie karty na nową, ale osoby zajmujące się tymi kartami milczą w tej sprawie od kilku dni. 

Także nie wiem co jest nie tak...

Próbuje zapłacić, podaje trzycyfrowy kod znajdujący się na odwrocie karty i płatność nieudana. 

Kasa jest, karta aktywa jest... Nie więc nie wiem o co chodzi. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

I dodana do konta Allegro?

oznacz moderatorów

NikczemnikZlasu
#8 Zapaleniec#

Tak, dodana.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@NikczemnikZlasu Z Twojego opisu wynika, że problem leży po stronie operatora karty płatniczej, więc jedynym sposobem aby namierzyć i rozwiązać ten problem, będzie kontakt bezpośrednio z bankiem lub operatorem karty. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

NikczemnikZlasu
#8 Zapaleniec#

W takim razie znowu się do nich odezwę. Dzięki.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@NikczemnikZlasu Czy możesz przesłać mi zrzut lub zdjęcie ekranu, na którym jest widoczny ten komunikat? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

NikczemnikZlasu
#8 Zapaleniec#

Screenshot_20220628-154746.png

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@NikczemnikZlasu Sprawdzimy statusy płatności po stronie naszego systemu, ale napisz proszę do nas zgłoszenie bezpośrednio przez ten formularz zgłoszeniowy.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów