Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po raz drugi mam w krótkim czasie mam problem z płatność w systemie Allegro przelew online błyskawiczny, wybieram swój bank. Wszystko niby działa poprawnie, loguję się do swojego banku, płatność powinna być w kilka chwil widoczna jako opłacona, pieniądze są przez mój bank wysłane, schodzą z konta i przez następny dzień operacja wisi na allegro jako w toku. Kontaktuję się z pomocą Allegro, operator twierdzi, że zgłasza to do operatora płatności i dalej nic. O co chodzi? robi się to uciążliwe i niefajne? Miał ktoś taki problem?
Cześć, @garath5. Sprawę wyjaśniamy z operatem w prywatnej korespondencji mailowej. Możliwe, że bank miał chwilowe utrudnienia po swojej stronie. Gdy tylko otrzymamy potwierdzenie, damy Ci znać w wiadomości prywatnej.