anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z płatnościa

Slowik_Krakow
#8 Zapaleniec#

Witam, od 3 dni mam problem z płatnością,po kliknieciu kup i zapłać przenosi mnie na alegro płatności i loguje sie na strone banku, ale zamiast jak zawsze pokazywala sie płatność z danej transakcji teraz przenosi mnie na główną strone banku i tyle. Czy cos sie zmieniło to problem z allegro czy z bankiem w moim przypadku ING. Pozdrawiam

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Slowik_Krakow Widzę, że w ostatnim czasie masz same rozpoczęte płatności. Skonsultuj tę sprawę ze swoim bankiem. Jeśli nie potwierdzi on problemu, daj znać. 

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Slowik_Krakow
#8 Zapaleniec#

Witam ponownie. Niestety bank nie tyle nie potwierdził problemu co dostalam odpowiedz Pani ktora mnie obslugiwala ze ona nie wie nie umie mi pomoc i zeby płaćić blikiem jedynie sciagajac aplikacje na telefon co nie wchodzi w gre. szczerze powiedziawszy ich odpowiedz to zadna odpowiedz i dalej nie wiem co robic. Pozdrawim.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Slowik_Krakow, wygląda to na problem z działaniem strony, za którą odpowiedzialny jest bank. Natomiast widzę, że wczoraj udało Ci się sfinalizować płatność. 🙂

Jeśli taka sytuacja powtórzy się w przyszłości, możesz:

  • wyczyścić dane przeglądarki (cookies) i spróbować ponownie
  • spróbować ponowić transakcję w trybie incognito
  • wykonać płatność na innym urządzeniu lub przeglądarce.
   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Slowik_Krakow
#8 Zapaleniec#

Dziękuję pozdrawiam

oznacz moderatorów