Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, od 3 dni mam problem z płatnością,po kliknieciu kup i zapłać przenosi mnie na alegro płatności i loguje sie na strone banku, ale zamiast jak zawsze pokazywala sie płatność z danej transakcji teraz przenosi mnie na główną strone banku i tyle. Czy cos sie zmieniło to problem z allegro czy z bankiem w moim przypadku ING. Pozdrawiam
@Slowik_Krakow Widzę, że w ostatnim czasie masz same rozpoczęte płatności. Skonsultuj tę sprawę ze swoim bankiem. Jeśli nie potwierdzi on problemu, daj znać.
Witam ponownie. Niestety bank nie tyle nie potwierdził problemu co dostalam odpowiedz Pani ktora mnie obslugiwala ze ona nie wie nie umie mi pomoc i zeby płaćić blikiem jedynie sciagajac aplikacje na telefon co nie wchodzi w gre. szczerze powiedziawszy ich odpowiedz to zadna odpowiedz i dalej nie wiem co robic. Pozdrawim.
@Slowik_Krakow, wygląda to na problem z działaniem strony, za którą odpowiedzialny jest bank. Natomiast widzę, że wczoraj udało Ci się sfinalizować płatność. 🙂
Jeśli taka sytuacja powtórzy się w przyszłości, możesz:
Dziękuję pozdrawiam