Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
5 kwietnia br. zamówiłam smartwatch. Miał to być prezent na okazję dla mojej siostrzenicy. Zawieszka na opakowaniu była ucięta. Jednak nie chciałam otwierać pudełka, ponieważ to miała być niespodzianka. Okazało się, że wczoraj 4 maja 2024 r. dziecko otrzymało prezent bez zawartości (zegarka - smartwatcha nie było w środku).
Moje pytanie jest takie:
Skoro przyszło mi zawiadomienie SMS, że mam zapłacić kwotę ok. 168 zł (bez przesyłki) to kto ponosi koszty opłaty? Mam zapłacić czy poczekać na rozwiązanie sytuacji przez Allegro?
Pozdrawiam
Dorota [edytowano]
@dorciawy86 Cześć Dorota 🙂 Rozumiem, że za zamówienie opłaciłaś z Allegro Pay i stąd ten SMS? Jeśli tak, to zgodnie z umową i harmonogramem, musisz uregulować spłatę, żeby nie zostały naliczone odsetki.
W sprawie braku zegarka w paczce rozpoczęłaś już dyskusję ze sprzedającym?
Niestety umowa ratalna do czasu rozwiązania jest i musisz płacić: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa