anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wnioskiem

danius1988
#1 Nowicjusz

Po wpisaniu 3 lub 4 razy napewno poprawnych danych, wniosek został zablokowany. Czy ktoś z Państwa miał problem, że seria i nr dowodu były dobrze wpisywane a system odrzucał ze błędne?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Po odrzuceniu wniosku musisz pisać o odblokowanie: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9ea8cdb3-4cc7-4b51-8ad0-03a2fec1f6e0

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@danius1988 Wpisz dane dowodu ręcznie, nie metodą kopiuj wklej. 

oznacz moderatorów

danius1988
#1 Nowicjusz

Właśnie za każdym razem wpisywałem ręcznie. Po 3 literach system sam robił spacje i pisałem cyfry i że błędne dane 😕

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

I tak musisz poprosić o odblokowanie wniosku.😁

oznacz moderatorów

danius1988
#1 Nowicjusz

👍

Dokładnie. Napisałem im e-mail, bo z botem się nie idzie dogadać 🤣 telefon na piątek 🤣 a messengera nie używam. XXI w. a kontakt z nimi lichy.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Telefon na piątek? 🤔

oznacz moderatorów

danius1988
#1 Nowicjusz

Screenshot_20211128-183727_Chrome.jpg

 Sam się zdziwiłem. 

oznacz moderatorów