anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z zaksiegowaniem środków ktore sa splacone a w panelu pay nie zaksiegowane

Client:99028625
#7 Wielbiciel#
  • Witam 10.04 spłacałam alegro Pay raty jak zawsze, były problemy z blikiem powtórzyłam tranzakcje i nadal problem ale w aplikacji konta okazało się, że pobrało 2 x środki z konta a w panelu rat pay nie zaksiegowano nic pisze, że raty nie spłacone a teraz zablokowali mi środki bo niby nie spłaciłam  nie ma do nich żadnego kontaktu nic nie mogę zrobić. Jak to rozwiązać??
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:99028625 Cześć. 🙂 W ostatnim czasie występowały problemy z płatnościami BLIK. Czy jesteś pewna, że przelewy zostały prawidłowo zlecone? Najlepiej potwierdź to w swoim banku. 

Jeśli tak, to prześlij nam przez formularz kontaktowy potwierdzenie przelewu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt 

Jeśli nie, to środki z przelewu zakończonego błędem wrócą do Ciebie automatycznie (ale będziesz musiała ponowić przelew na rzecz spłaty Allegro Pay). 

oznacz moderatorów