Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam pytanie.
Postanowiłem zapytać tutaj, bo na odpowiedź z działu technicznego czekam już ponad tydzień.
Podczas zakładania konta zawnioskowalem o limit zakupowy Allegro Pay Bussines, zegar odliczał czas i wyskoczyła mi propozycja 10.000, gdy chciałem zaakceptować nie.otrzymywalem SMS do potwierdzenia, więc zacząłem wyjaśniać sprawę poczym konto zostało zawieszone że względów bezpieczeństwa
Konto udało się w miarę sprawnie odblokować, ale później za każdym razem miałem aktywuj usługę Allegro Pay Bussines i odrazy komunikat Nie mogliśmy aktywowac, skontaktuj się z nami. Oczywiście kontaktuje się i nikt nie umie mi powiedzieć co się dzieje, bo do nich nie trafia w ogóle wniosek Konsultanci wysyłają zapytanie do działu technicznego z którego nie otrzymują odpowiedzi co się dzieje
Czy ktoś miał podobnie?
@DermotekaMlociny działam już w Twojej sprawie, dlatego na razie poproszę Cię o cierpliwość. Wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę wiadomości informację zwrotną od zespołu, który zajmuje się Twoim zgłoszeniem.
Teraz znowu dostałem limit, ale nie otrzymuje SMS którym mogę potwierdzić kwotę i umowe