anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Promocja kupon 100 złotych

Client:81637780
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, 23 lutego aktywowałem Allegro pay. Tego samego dnia wykonałem zakup przez Allegro pay. Nie otrzymałem jeszcze w promocji kuponu 100 złotych. Czy mógłbym poprosić o pomoc.

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

LEW433
#21 Demiurg#

Zakup za min 30zl?

LEW433_0-1708773340844.png

 

oznacz moderatorów

Client:81637780
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź. Tak, mój zakup był powyżej 30 złotych.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To powinien być wg starego regulaminu do odbioru w zakładce :https://allegro.pl/zobacz/kupony tego regulaminu nie ma ponieważ jest to tylko dla wybranych, te 100zł.

oznacz moderatorów

Client:81637780
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź. Niestety nie ma kuponu w podanej zakładce

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:81637780 Kupon powinien zostać przyznany w ciągu 2 dni roboczych od spełnienia warunków promocji. Z tego, co piszesz, wnioskuję, że w Twoim przypadku ten czas jeszcze nie minął.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:81637780
#7 Wielbiciel#

Tak 2 dni robocze jeszcze nie minęły. Czyli muszę po prostu poczekać. Dziękuję za odpowiedź.

oznacz moderatorów

Client:81637780
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Czy mógłbym poprosić o pomoc. Minęły już 2 dni robocze odkąd wykonałem zakup przez Allegro Pay. Nie otrzymałem jeszcze kuponu promocyjnego na 100 złotych. Co zrobić w takiej sytuacji? 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:81637780 Przekazałam tę sprawę do konsultacji. Wrócę tutaj z odpowiedzią.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:81637780
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów

Client:81637780
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Czy udało się dowiedzieć coś w mojej sprawie?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:81637780 Przepraszam że musiałeś długo czekać na odpowiedź.

Otrzymałam informację, że Twoje konto nie jest objęte tą promocją. Akcja promocyjna jest skierowana do konkretnej grupy klientów. Mogą brać w niej udział jedynie ci, którzy otrzymali oficjalną komunikację.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:81637780
#7 Wielbiciel#

Rozumiem. Dziękuję za pomoc i za informację. Pozdrawiam

oznacz moderatorów