Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Piszę tu ponieważ już nie wiem gdzie mam się zwrócić o pomoc. Pomoc w allegro jest bardzo prymitywna i utrudnia, jako taki kontakt choćby przez telefon nie istnieje. Jest Czatbot allina, który nic nie ogarnia. Email i można umówić się na rozmowę telefoniczną najbliższy termin 18.12.2021. śmiech na sali.
Ale przechodząc do problemu otóż zrobiłem zakupy na święta za ponad 500zł, zapłaciłem jak zawsze przelewem tradycyjnym na poczcie, przelew ekspresowy. Zakupy zrobiłem 09.12.2021 roku tego samego dnia po godzinie 13 dokonałem przelewu. Pieniądze do tej pory nie doszły. W "Moje zakupy" wciąż pokazuje że czekają na przelew. Zgłosiłem się na pocztę aby dowiedzieć się co stało się z moimi pieniędzmi, ale tam mają wszystko w czterech literach najprawdopodobniej wszystkie dane zostały wpisane poprawnie, ale kazali mi czekać jeszcze do 15 żeby się upewnić. To samo obsługa allegro, napisem do nich email o godzinie 9 i nic. Nawiązałem kontakt z czatbotem, który nie ogarniał i przekierował mnie do pracownika allegro, który to miał sprawdzić PayU i odezwać się na mój email i nadal cisza. Jaja sobie robią.
Moje pytanie co jeszcze mogę co powiniem zrobić w tej sprawie?
Aby patrzeć jak zaraz zaczną pisać wściekli sprzedawcy, którzy nie dostali pieniędzy
Pozdrawiam
@DW1997DW Przelew tradycyjny, o ile dane do przelewu nie zostały zmienione, powinien dotrzeć do sprzedawcy w ciągu około 3 dni roboczych. Możesz anulować ten przelew, wtedy wpłata wróci na konto poczty, a Ty możesz ją odzyskać w czasie do 14 dni - mam to na piśmie od Allegro. Takie to są zakupy przy płatności przelewem tradycyjnym, który jest tu nazywany "szybkim przelewem".
Dziękuję za odpowiedź.
Póki co czekam na jakie kolwiek informacje od kogo kolwiek. Nikt nie chce zająć się tematem. Allegro nie odpowiada, poczta polska nie odpowiada. Do tej pory nie miałem problemów z zakupami allegro i przelewami przez pocztę polską, ale wydaje mi się, że jest to koniec mojej współpracy z powyższymi instytucjami. Czekam na jakiekolwiek informacje, a następnie zastosuje się do pańskich porad
Pozdrawiam
@DW1997DW, widzę, że dziś napisałeś do nas mejlowo. Płatność nie została poprawnie zaksięgowana z powodu błędnego tytułu.