Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ile trzeba czekać na weryfikacje czy ktoś dostał przedmiot? Dostaliście numer przesyłki i zdjęcie że dostarczona, zdjęcia komputera od nabywcy, i co jeszcze?
Zablokowaliście mi konto na wszystkie sposoby, przesyłka na 1135 zł została dostarczona a blokada dalej jest, ja mam opłaty bo już kurierzy przyjeżdżają z rzeczami do nowego komputera a niemam im jak zapłacić. Czy tak się postępuje?
Status Dostarczona w śledzeniu nie zawsze oznacza, że odbiorca naprawdę przesyłkę otrzymał. Status może być wynikiem błędu lub paczkę wydano innej osobie.
Ale ja mam kontakt z tym człowiekiem i mam zdjęcie od niego. Przecież pisze wyraźnie " zdjęcia komputera od nabywcy". I napisał mi na **piiip** że dostał przedmniot... Bo na **piiip** był wystawiony ale chciał kupować przez allegro. I to był mój błąd, bo mogłam wysłać za pobraniem
Niech Ci kupujący napisze przez Allegro, że dostał zamówienie i wszystko jest w porządku. Tak będzie chyba najprościej i najszybciej.
Ale kupujący to debil i nie potrafi tego zrobić. Czy to ja mam udowadniać komuś coś żeby dostać pieniądze jak **piiip**iarz już na komputerze gra a ja zostałam z palcem w nocniku bo kogoś widzi mi się zablokowało mi konto?
Nie potrafi czy nie chce? To różnica.
Jeśli faktycznie nie umie, niech wejdzie w mail od Allegro "Kupiłeś i zapłaciłeś" dla Twojej oferty i zwyczajnie odpowie "Przyszło, wszystko w porządku". Jego wiadomość trafi do Ciebie przez system Allegro, a serwis będzie miał wgląd. Korzyści z inwigilacji też jakieś są😊
Albo niech wejdzie w zakładkę "Moje zakupy" na Allegro, kliknie "Zapytaj o zakup" i wtedy wyśle wiadomość, że dotarło i jest ok.
Rozumiem, że nie wysłałaś metodą dostawy zintegrowaną z Allegro (np. Allegro paczkomaty InPost) - wtedy mieliby informacje na bieżąco.
Jeżeli klient nie odpowie przez Allegro, a serwis nie ma w systemie danych o dostarczeniu zamówienia, pozostaje Ci tylko przesłać screeny i czekać. Konto na pewno zostanie odwieszone, a pieniądze wypłacone, jeśli komputer dotarł do kupującego.
Nie wściekaj się na kupującego, bo to nie jego wina.
A druga sprawa, czy ja muszę coś komuś udowadniać żeby otrzymać pieniądze za sprzedany przedmiot? Mam się czuć jak oszustka i czekać jak jaśnie państwo w dziale bezpieczeństwa mi odblokują środki? Bo zablokowali mi konto na ich widzi mi się? Jak pytam o powód blokady nie tylko środków ale całego konta... to nie otrzymuje odpowiedzi... a ja mam się płaszczyć przed Piotrem rano i przed Anną po południu? To nie są ludzie tylko to są boty. Żadnej sensownej odpowiedzi.
Poza typu
"Dzień dobry,
skoro przedmioty zostały już wysłane będziemy musieli poczekać aż dotrą do Pani kupujących aby upewnić się że wszystkie transakcje zostaną pomyślnie zrealizowane."
albo
"Dzień dobry,
dziękuję za informację.
Proszę wówczas o kontakt z nami i podanie numeru przesyłki, abyśmy mogli potwierdzić, że przesyłka została odebrana. Wówczas oczywiście niezwłocznie zdejmiemy blokadę wypłat."
A co blokada środków ma dalej wspólnego z blokadą całego konta na możliwość kupowania?
@roksa04 Prowadzisz korespondencję mailową w tej sprawie i tylko tak problem może zostać rozwiązany. Pisanie tutaj niestety nie przyspieszy całej procedury. Poczekaj na odpowiedzi osób, które znają szczegóły i zajmują się działaniami na Twoim koncie.
I co wynikło z tej korespondencji jeśli mogła byś mnie oświecić. Kasa odblokowana, konto dalej zablokowane. Z jakiego powodu? Bo korespondencje mam już w dupie, bo nic się z niej nie dowiedziałam. A pytałam 3 razy 😉 Super obsługa klienta która zna procedury i szczegóły najwyraźniej ma wywalone co się dalej dzieje bo to BOTY.
@roksa04 Ostatnia wiadomość, którą widzę w korespondencji nr 20748697 na Twoim koncie, to wiadomość od nas z 26 stycznia. Nie odpisałaś na nią. Możesz dopytać o szczegóły dotyczące blokady, odpisując na nią teraz.
Ale ja już pytałam wyżej 3x i nie uzyskałam odpowiedzi. Po co pytać 10 razy? Jakie mam zadać pytanie żeby uzyskać odpowiedź?
Możesz podać jakieś sformułowanie odpowiednie dla działu bezpieczeństwa które zrozumieją?
No i godziny lecą czas mija a odpowiedzi niema 🙂
@roksa04 Rozumiem Twoje zniecierpliwienie, ale ostatnią wiadomość w sprawie 20748697 napisałaś wczoraj po godzinie 22:00. Nie wszyscy pracujemy w nocy. Wkrótce otrzymasz odpowiedź od Działu Bezpieczeństwa.