Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, w dniu 20.12.2022 zleciłem zwrot pieniędzy kupującemu przez Alegro Pay. Okazało się że mam za mało środków, więc przelałem ze swojego konta prywatnego na konto Allegro Pay za pomocą Przelewy24. Pieniądze z konta prywatnego zniknęły, a na Allegro Pay się nie pojawiły. Dzisiaj (22.12.2022) dostałem informację że nie udało się zwrócić środków kupującemu. Chciałem się dowiedzieć gdzie zniknął mój przelew i czy dostanę zwrot tych pieniędzy na konto? Dokonalem ponownego przelewu i tym razem otrzymalem wiadomosc email wedle której kupujacy otrzymal zwrot.
@AsgardSklep rozumiem, że masz na myśli zasilenie kwoty Allegro Finanse? Czy wykonałeś je zgodnie z tą instrukcją? I sprawa dotyczy zamówienia nr 4a70faf0-7d74-11ed-8a82-f96cc93a9772? Jeśli tak. to prześlij proszę na adres spolecznosc@allegro.pl potwierdzenie tej wpłaty, będę to wyjaśniać i wrócę do Ciebie z informacjami.
@AsgardSklep dziękuję za przesłanie potwierdzenia! Przesłałam to dalej do osób zajmujących się Allegro Pay z prośbą o pomoc i wyjaśnienie gdzie jest ta wpłata, ponieważ środki wpłaciłeś na konto Allegro Pay, ale nie masz aktywnej tej usługi.
Otrzymasz od nas wiadomość e-mail w tej sprawie, więc poproszę Cię jeszcze i cierpliwość.
@AsgardSklep Wracam do Ciebie z odpowiedzią w imieniu Moniki. Wyjaśnimy tę sytuację i skontaktujemy się z Tobą mejlową. 🙂
Bardzo dziękuję. Będę czekał.
Przepraszam ale czekam już trzy tygodnie i wciąż nie dostałem żadnej informacji. Czy moge się dowiedzieć w czym jest problem?
@AsgardSklep rozumiem to doskonale i zdaję sobie sprawę, że to niekomfortowa sytuacja. Napisałam już do odpowiedniego zespołu z prośbą o kontakt z Tobą w wiadomości e-mail, gdy tylko otrzymam więcej informacji w tej sprawie, dam znać!