anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pytanie o zwrot środków na konto Allegro Pay

AsgardSklep
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, w dniu 20.12.2022 zleciłem zwrot pieniędzy kupującemu przez Alegro Pay. Okazało się że mam za mało środków, więc przelałem ze swojego konta prywatnego na konto Allegro Pay za pomocą Przelewy24. Pieniądze z konta prywatnego zniknęły, a na Allegro Pay się nie pojawiły. Dzisiaj (22.12.2022) dostałem informację że nie udało się zwrócić środków kupującemu.  Chciałem się dowiedzieć gdzie zniknął mój przelew i czy dostanę zwrot tych pieniędzy na konto? Dokonalem ponownego przelewu i tym razem otrzymalem wiadomosc email wedle której kupujacy otrzymal zwrot.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AsgardSklep rozumiem, że masz na myśli zasilenie kwoty Allegro Finanse? Czy wykonałeś je zgodnie z tą instrukcją? I sprawa dotyczy zamówienia nr 4a70faf0-7d74-11ed-8a82-f96cc93a9772? Jeśli tak. to prześlij proszę na adres spolecznosc@allegro.pl potwierdzenie tej wpłaty, będę to wyjaśniać i wrócę do Ciebie z informacjami.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AsgardSklep dziękuję za przesłanie potwierdzenia! Przesłałam to dalej do osób zajmujących się Allegro Pay z prośbą o pomoc i wyjaśnienie gdzie jest ta wpłata, ponieważ środki wpłaciłeś na konto Allegro Pay, ale nie masz aktywnej tej usługi.
Otrzymasz od nas wiadomość e-mail w tej sprawie, więc poproszę Cię jeszcze i cierpliwość. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@AsgardSklep Wracam do Ciebie z odpowiedzią w imieniu Moniki. Wyjaśnimy tę sytuację i skontaktujemy się z Tobą mejlową. 🙂 

oznacz moderatorów

AsgardSklep
#7 Wielbiciel#

Bardzo dziękuję. Będę czekał.

oznacz moderatorów

AsgardSklep
#7 Wielbiciel#
Czu już coś wiadomo?
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@AsgardSklep Proszę o jeszcze chwilę cierpliwości. Wciąż wyjaśniamy sytuację. 



oznacz moderatorów

AsgardSklep
#7 Wielbiciel#

 Przepraszam ale czekam już trzy tygodnie i wciąż nie dostałem żadnej informacji. Czy moge się dowiedzieć w czym jest problem?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AsgardSklep rozumiem to doskonale i zdaję sobie sprawę, że to niekomfortowa sytuacja.  Napisałam już do odpowiedniego zespołu z prośbą o kontakt z Tobą w wiadomości e-mail, gdy tylko otrzymam więcej informacji w tej sprawie, dam znać! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów