Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam w maju kupiłam kosiarkę chciałbym ja dać do reklamacji bo się zepsuła . Kosiarkę kupiłam przez Allegro pay i na meila nie dostałam faktury która potrzebuje do reklamacji czy harmonogram spał wystarczy sprzedającemu ?
Dokument potwierdzajacy zaplate do zlozenia reklamacji potrzebny nie jest wyslij mu screena z zamowienia z zakladki moje zakupy potwierdzajacej zakup
Moim zdaniem - najpierw popatrz w kartę gwarancyjną, czy nie masz w pobliżu serwisu tego sprzętu. Jak jest, to się tam udaj i oddaj do naprawy gwarancyjnej. To będzie najszybsze rozwiązanie. Sprawdź warunki gwarancji, być może producent odbiera towar do naprawy na swój koszt. Poproś kogoś znajomego niech rzuci okiem na kosiarkę, może to nie wada, tylko nieumiejętna obsługa. Reklamacja do sprzedawcy - z doświadczenia wiem, że to najdłuższa droga.