anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Rozliczenie wpłat

Client:59395312
#7 Wielbiciel#

Cześć, spłaciłam ostatnio jeden z zakupów wcześniej niż według rat. I po tym wydaje mi się, że harmonogram pozostałych zakupów jest błędny. Wyświetla mi się, że termin następnych rat jest 10 marca, a nie zapłaciłam jeszcze za luty ponieważ raty za luty zostały pominięte a wyświetlają się już za marzec. Proszę o sprawdzenie.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:59395312 w tej sprawie konieczny będzie kontakt z Doradcą Allegro Pay,  więc napisz proszę za pomocą tego formularza. Po telefonicznej weryfikacji tozsamości, Doradca Allegro Pay będzie mógł Ci pomóc. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:59395312
#7 Wielbiciel#

Wszystko jest w porządku, pomyliłam się i zapomniałam że zapłaciłam wcześniej niż 10- go. Przepraszam 

 

oznacz moderatorów