anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Rozwiązany problem z KRD.

Client:62816485
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, w jaki sposób mogę ponownie aplikować o płatności Allegro Pay? Poprzednim razem gdy próbowałam aktywować napotkałam problem z wpisem do KRD który został już rozwiązany.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:62816485 Skontaktuj się z nami w wiadomości prywatnej (https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9ea8cdb3-4cc7-4b51-8ad0-03a2fec1f6e0&subjectId=9e3d6792-f...). Odblokujemy Twój wniosek i będziesz mógł złożyć go ponownie 🙂  

oznacz moderatorów