Autoryzacja nie powiodła się. 
 Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
 
					
				
		
Dzień dobry, proszę o informacje co z moją sprawą z tytułu z dnia 11.08.2025 dotyczy zwrotu którego dokonałem za pośrednictwem Państwa portalu, zwrot nie dotarł do sprzedawcy.
Zgłosiłem to u przewoźnika (poczta polska) ale dostałem informację iż to nie ja byłem zleceniodawcą tego i tylko zleceniodawca może występować z reklamacją.
Proszę więc o wyjaśnienie co się dzieje bo nie mam towaru oraz pieniędzy za to.
Pozdrawiam
 MiMary
		
			MiMary
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		Cześć, @Mc_Jaro1989. Przepraszam za utrudnienia. Czy możesz podać numer zamówienia, którego dotyczył ten problem? Niestety w zgłoszeniu mailowym nie znalazłam takiej informacji.
 
					
				
		
Chodzi o nr zwrotu? QNGJ/2025
a nr. oferty allegro 9029793630
 MiMary
		
			MiMary
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		Dziękuję, @Mc_Jaro1989. Już to wyjaśniam.
 
					
				
		
Wrócisz do mnie tutaj czy mailowo?
 MiMary
		
			MiMary
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Mc_Jaro1989, dam Ci znać tutaj, gdy tylko otrzymam więcej informacji 🙂