Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jak można sprawdzić czy zamówiony towar który mi nie pasował a został zakupiony poprzez opcję Allegro Pay i został zwrócony do sprzedawcy ???
Przyjechał kurier zabrał paczkę z wcześniejszym zamówionym towarem do zwrotu.
Lecz nie widzę nigdzie na swoim koncie opcji czy została ona zwrócona oraz zapłacona kwota zasiliła z powrotem konto Allegro Pay.
Był kurier z PDP odebrał paczkę lecz jak wyżej wspomniałem nie mogę znaleźć opcji czy dotarła już do sprzedawcy oraz kwota została zwrócona.
@BLADE2042, wejdź, proszę, w zakładkę Moje zakupy. Znajdź swój zakup i kliknij w [szczegóły zakupu].
Następnie wybierz [rozwiń szczegóły zwrotu]:
To w tym miejscu znajdziesz informację o tym, na jakim etapie jest zwrot przesyłki oraz zwrot środków. 🙂
Jeśli wskażesz numer zamówienia, sprawdzę, czy Sprzedający zwrócił już środki. 🙂
Witam i dziękuję za szybką reakcję.
Wszedłem po zalogowaniu się w opcję Moje zakupy, Zwroty, lecz niema tam wyżej opisanej opcji.
Jest tylko numer zamówienia:
bd96bc81-2f7e-11ec-a417-b3c9b309051e
Identyfikator płatności poprzez Przelewy24
c23990a1-2f7e-11ec-a69f-e11e7410b722
@BLADE2042, zweryfikuję to zamówienie. Proszę Cię o chwilę cierpliwości. 🙂
OK, dziękuję.
@BLADE2042, mam dobrą wiadomość. 🙂
Otrzymałam potwierdzenie, że paczka dotarła dzisiaj na magazyn (była to przesyłka z oficjalnego sklepu Allegro). Niebawem zarejestrujemy zwrot, wystawimy fakturę korygującą i na tej podstawie w ciągu 3 dni roboczych powinieneś otrzymać zwrot należności. 🙂
Dziękuję bardzo za szybką reakcję oraz pomoc w rozwiązaniu wyżej opisanego problemu.
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.