Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam kupiłem czapkę przez allegro pay. Do przymierzenia musiałem zdjąć metkę. Czapka nie pasowała więc odesłałem. Z metką dołączoną ale oderwaną. Czy sprzedawca ma prawo nie zwrócić za towar? Oskarża mnie że czapka była noszona, śmierdzi i jest zmechacona co jest bzdurą bo została tylko założona do przymiarki. Proponuje zwrot 10% wartości czapki bo będzie musiał ją zutylizować
@Bartek3472 Właście tak to działa, sprzedający nie chcą zwrotów więc często tak postępują, teraz zostaje Ci dyskusja i wyjaśnienie, masz tu pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa ale wg prawa sprzedający może potracić za towar tzw. używany ale nie za przesyłkę.
możesz naświetlić , w którym miejscu była metka ? , metki zwykle nie przeszkadzają w przymiarce .
Nie pamiętam dokładnie. To było między świętami. Czapkę odesłałem po świętach
Wiec długo trwało to przymierzanie, jak to w święta bywa, to wszyscy krewni i znajomi ją na pewno przymierzali. Niestety odświętne smarowidła do włosów ślady zostawiają.
Czy ta czapka to z soboli była? Naprawdę nie stać cię było na wyrzucenie jej?
Napisałem wyraźnie że tylko ja ją przymierzałem raz i zapakowałem spowrotem. Stać mnie na tą czapkę. Jednak trochę mnie uraziło to że sprzedawcą twierdzi że czapka jest zmechacona i śmierdząca, jest to nie możliwe bo nie była używana
Widzisz, na pewno nie byłoby problemu gdybyś przymierzył i odniósł do paczkomatu nawet w wigilię, ostatecznie po pasterce. Nikt by nie wątpił w twoją uczciwość.
Ale skoro już nawet zapomniałeś kiedy ją dostałeś to nie dziw się że są takie komentarze.
Czytałem tutaj na tym forum żale że sprzedawcy nie chcą przyjąć po świętach zwrotu choinki. Ty byś oczywiście przyjął zwracaną choinkę, nawet teraz.....
Na zwrot mam 14 dni i w tym terminie się zmieściłem więc w czym problem?
@Bartek3472 przekroczyłeś uprawnienia nadmiernie użytkując produkt ,dlatego sprzedawca obniża kwotę zwrotu zgodnie z zapisem Ustawodawcy
W tym żebyś nie zwracał, nie zrozumiałeś? Masz kupić i "spadać na drzewo". tak pisano tu na forum.
@Bartek3472 napisał(a):
Na zwrot mam 14 dni i w tym terminie się zmieściłem więc w czym problem?
W czym problem że zgodnie z przepisami sprzedawca może potrącić za utratę wartości zwracanego towaru? Próbujemy zrozumieć, co ci tak przeszkadzała ta metka w czapce, bo ja nie widziałem żadnej czapki, gdzie metka uniemożliwiałaby jej przymierzenie. Więc jestem ciekaw, po prostu 🙂
Problem w tym że oczekujesz chyba 100% zwrotu pieniędzy. Sprzedający ma prawo obniżyć kwotę zwrotu, więc kwestionujesz uprawnienia sprzedającego.
To ty stwarzasz problemy, my usiłujemy ci to wytłumaczyć.
Zrób tak jak radzi Lew, może uda ci się wywalczyć większą kwotę, ale mam pytanie: czy warto?
Jeżeli cię nie stać, kupiłeś na kredyt przez Pay to warto, ale niesmak na pewno zostanie.
@Bartek3472 Zakraczą Cię sprzedający, masz czas i nerwy ze stali, oni nie lubią zwrotów, nie lubią jak kupujący ma jakiekolwiek pretensje więc albo dyskusja (jak Ci napisałem) albo zamknij post.
Nie @LEW433 to @Bartek3472 usilnie unika odpowiedzi na proste pytanie ,, dlaczego metka przeszkadzała w przymierzeniu czapki ?,, i my w związku z powyższym przyjmujemy za prawdziwą wersję sprzedawcy , którą autor wątku sam przytoczył .
@Bartek3472 to odpowiesz nam gdzie ta metka była przyczepiona czy przyszyta i dlaczego przeszkadzała w przymierzeniu czapki ?
Nie odpowie bo nie pamięta
Od kiedy to metka w czapce przeszkadza w jej przymierzeniu?